Оплата і доставка
Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком окупованих територій.
Доставка здійснюється послугами Укрпошти або Нової Пошти.
Для всіх замовлень вартістю понад 400 гривень - доставка у відділення Укрпошти або адресна експрес-доставка Укрпоштою безкоштовно!
Для всіх замовлень вартістю понад 500 гривень - доставка у відділення Нової Пошти безкоштовно (комісія за накладений платіж 20 грн та 2% від суми оплачується отримувачем)!
Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - доставка у відділення Нової Пошти і комісія за накладений платіж оплачується відправником!
Для всіх замовлень вартістю понад 1000 гривень - адресна доставка Новою Поштою безкоштовно!
Доставка товару з передоплатою (кредитною карткою):
Товар буде доставлений на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеною адресою.
- Ви отримаєте повідомлення про прибуття, яке ви пред'явите у поштовому відділенні і співробітник видасть Вам доставку. Додатково нічого оплачувати не потрібно.
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання буде автоматично повернено на наш склад. Повторна відправка буде можлива тільки за рахунок одержувача.
Доставка товару післяплатою:
Товар буде доставлений на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеною адресою або номером відділення.
Далі Ви отримаєте повідомлення про прибуття, яке ви пред'явите у поштовому відділенні. Ви оплатите вартість товару і співробітник пошти видасть Вам доставку.
Додатково на пошті може оплачуватися поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір оплати залежить від тарифів поштової служби.
(Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - поштовий збір за переказ грошових коштів оплачуємо ми!)
Увага:
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання буде автоматично повернено на наш склад, а повторна відправка буде можлива тільки за рахунок одержувача.
- Просимо Вас уважно перевіряти замовлення при отриманні предмета комплектності замовлення і цілісності упаковки.
- У разі порушення цілісності упаковки просимо Вас зафіксувати претензію транспортної компанії і / або відмовитися від отримання товару.
- Для замовлень загальною вартістю до 250 гривень потрібна повна передоплата.
Обробка і терміни доставки:
Переважна замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
Замовлення, підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.
Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою становить від 2 до 7 днів.
Важливо!
Будь ласка, щоб замовлення було доставлено в найкоротші терміни і в найближче до Вас поштове відділення, вказуйте Ваш індекс. Дізнатися Ваш індекс Ви можете на сайті «Укрпошти»;
Послуга «Кур'єрська доставка» для 24 обласних міст і Києва.
Кур'єрська доставка додому або в офіс здійснюється кур'єрською службою "Укрпошти" або "Нової поштою". Після того, як замовлення буде передане в службу доставки, з Вами зв'яжеться представник кур'єрської служби, щоб підтвердити адресу доставки і з'ясувати зручний для Вас час доставки.
При отриманні замовлення необхідно перевірити цілісність упаковки в присутності кур'єра.
Умови повернення та обміну.
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. |
- Важливо зауважити, що на м'які контактні лінзи, аксесуари до них, розчини для зберігання і зволожуючі краплі гарантія не поширюється.
- Вони належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
- Якщо ви виявите будь-який виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 (50) 5558800. Ми проведемо професійну експертизу, якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінили товар або повернемо Вам гроші. Наголошуємо, що скористатися цією можливістю можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх місяців шести. Крім цього, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідиною та блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.
Всі представлені на сайті товари пройшли перевірку і офіційні сертифікати якості.