Оплата і доставка

Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.

Доставка здійснюється послугами УкрПошти або Нової Пошти.

Для усіх замовлень вартістю понад 500 гривень - доставка безкоштовна!

Доставка товару з передоплатою (кредитною карткою):
Товар буде доставлена на поштове відділення чи відділення Нової Пошти, згідно вказаної адреси.

Далі Ви отримаєте повідомлення, яке ви пред'явите в поштовому відділенні і співробітник пошти видасть Вам доставку. Додатково нічого оплачувати не потрібно.


Ваш товар зберігається на поштовому відділенні протягом 30 днів, але тільки протягом 5 робочих днів посилка зберігається на поштовому відділенні безкоштовно.

Якщо ви бажаєте здійснити передоплату за ваше замовлення на кредитну картку чи банківський рахунок - ви можете знайти наші реквізити тут:

Номер картки ПриватБанк: 5169 3305 1578 5266

Найменування отримувача: СПД КОБЛЮК РОМАН ІГОРОВИЧ

Код отримувача: 3118307237

Рахунок отримувача: 26006053732498

Назва банку: ЗАХIДНЕ ГРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Код Банку (МФО): 325321

Доставка товару з післяплатою:
Товар буде доставлена на поштове відділення чи відділення Нової Пошти, згідно вказаної адреси.

Далі Ви отримаєте повідомлення, яке ви пред'явите в поштовому відділенні. Ви оплатите вартість товару і співробітник пошти видасть Вам доставку.

Додатково на пошті оплачується поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір оплати залежить від тарифів поштової служби.

Увага: Ваше замовлення буде зберігатися на поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у випадку його неотримання буде повернуте на наш склад автоматично.

Для усіх замовлень вартістю понад 800 гривень - поштовий збір оплачується нами!

Обробка і терміни доставки:
Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою складає від 5 до 7 днів.

Важливо!
Будь ласка, щоб замовлення було доставлене в найкоротший термін та в найближче до Вас поштове відділення, вказуйте Ваш індекс. Дізнатися Ваш індекс Ви можете на сайті «Укрпошти»;

Послуга «Кур'єрська доставка» для 24 обласних міст та Києва.

Кур'єрська доставка додому або в офіс здійснюється кур'єрською службою «Укрпошти». Після того, як замовлення буде передане в службу доставки, з Вами зв'яжеться представник кур'єрської служби, щоб підтвердити адресу доставки і з’ясувати зручний для Вас час доставки. При отриманні замовлення необхідно перевірити цілісність упаковки в присутності кур'єра. Необхідно провести розрахунок з представником кур'єрської служби, а також сплатити поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір поштового збору залежить від тарифів поштової служби і від вартості замовлення.


Умови повернення товару.

Важливо зауважити, що на м'які контактні лінзи, аксесуари до них, розчини для зберігання і зволожувальні краплі гарантія не поширюється. Вони належать до виробів медичного призначення і предметів особистої гігієни, тож відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін та повернення лінз неможливі.

Якщо ви виявили будь-який виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за номером телефону гарячої лінії +380 (73) 1455285. Ми проведемо професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить ваду, ми одразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші. Наголошуємо, що скористатися цією можливістю можуть лише пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Окрім цього, ви повинні надати лінзу у контейнері з розчином і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.

Усі представлені на сайті товари пройшли необхідні перевірки та мають офіційні сертифікати якості.