Оплата і доставка

  • Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.
  • Доставка здійснюється послугами наших партнерів - компаній Укрпошта та Нова Пошти. Цей список з часом може бути змінено.
  • Доставка товарів здійснюється за тарифами компаній-перевізників та залежать від ваги (фізичної та об’ємної, відстані та інших додаткових послуг)

 

В більшості випадків доставка та повернення коштів будуть для Вас безкоштовними, адже:

  • Для всіх замовлень вартістю понад 650 гривень - доставка у відділення Укрпошти безкоштовно! (комісія за оплату при отриманні оплачується одержувачем в розмірі 1% від суми, але не менше 10 грн. - залежить від тарифів УП)
  • Для всіх замовлень вартістю від 900 гривень - доставка у відділення Укрпошти є безкоштовною і комісія за накладний платіж оплачується відправником!
  • Для всіх замовлень вартістю понад 1000 гривень - адресна доставка Укрпоштою і комісія за накладний платіж оплачується відправником!
  • Відправлення Укрпоштою відбуваються 3 рази на тиждень - понеділок, середа, пʼятниця.
  • Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - доставка у відділення Нової Пошти безкоштовна (комісія за накладний платіж 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем)!
  • Для всіх замовлень вартістю від 1300 гривень - доставка у відділення Нової Пошти і комісія за накладний платіж 20 грн і 2% від суми оплачується відправником
  • Для всіх замовлень вартістю понад 1300 гривень - адресна доставка Новою Поштою безкоштовно! Просимо зауважити, що у цьому випадку необхідна повна передоплата замовлення (кур’єри Нової Пошти не приймають оплату)
  • Відправлення Новою Поштою відбуваються з понеділка по п'ятницю.
  • Увага - акція! З 01.07.2024 по 31.08.2024 безкоштовна доставка замовлень у поштомат від 700 грн.

 

 

Важливі положення щодо доставки та оплати:

  • Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання воно автоматично повертається на наш склад. Повторна відправка буде можлива за рахунок одержувача.
  • Наш магазин робить все можливе проте не несе відповідальності за неотримання покупцем повідомлення від транспортної компанії стосовно відправлення.
  • Для замовлень загальною вартістю до 250 гривень потрібна повна передоплата.
  • Просимо Вас уважно перевіряти посилки при отриманні на предмет комплектації замовлення і цілісності упаковки. Ми не гарантуємо вирішення спорів на користь Покупця якщо цілісність та комплектність товару не була перевірена в присутності працівника компанії-перевізника та про це не був складений відповідний акт.
  • Детальніші умови щодо доставки та оплати Ви можете знайти в Публічній Оферті розділи 7 та 8.

 

У випадку порушення цілісності упаковки або її деформації складіть акт-претензію в транспортній компанії, відмовтесь від отримання та повідомте нам про проблему якнайшвидше зручним для Вас способом! 

 

 

Обробка і терміни доставки:

  • Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
  • Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
  • Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.
  • Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою становить от 2 до 7 днів.

 

Оплата товару:

Ми приймаємо передоплату на банківський рахунок за реквізитами а також післяплату при отриманні засобами компаній-перевізників.

 

Умови повернення і обміну:

  • Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
  • Якщо ви виявите будь-виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 50 555 88 00. Буде проведено професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші.
  • Наголошуємо, користуватись цією послугою можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім того, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідиною і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.
  • Витрати на доставку в цьому випадку покриваються Клієнтом.

Всі представлені на сайті товари пройшли перевірку і мають офіційні сертифікати якості.