Оплата і доставка

Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.

Доставка здійснюється послугами Укрпошти або Нової Пошти.

Для всіх замовлень вартістю понад 400 гривень - доставка у відділення Укрпошти або адресна експрес-доставка Укрпоштою безкоштовно!

Для всіх замовлень вартістю понад 500 гривень - доставка у відділення Нової Пошти безкоштовно!

Для всіх замовлень вартістю понад 1000 гривень - адресна доставка Новою Поштою безкоштовно!

 

Доставка товару з передоплатою (кредитною карткою):
Товар буде доставлений на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеним адресою.

  • Далі Ви отримаєте повідомлення (ТТН), яке ви пред'явите в поштовому відділенні і співробітник пошти видасть Вам доставку. Додатково нічого оплачувати не потрібно.
  • Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання буде повернуто на наш склад автоматично. Повторна відправка буде можлива тільки за рахунок одержувача.

 

Доставка товару післяплатою:
Товар буде доставлений на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеним адресою або номером відділення.

Далі Ви отримаєте повідомлення, яке ви пред'явіть в поштовому відділенні. Ви оплатите вартість товару і співробітник пошти видасть Вам доставку.

Додатково на пошті може оплачуватися поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір оплати залежить від тарифів поштової служби.

(Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - поштовий збір за переказ грошових коштів оплачуємо ми!)

 

Увага:

  • Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання буде повернуто на наш склад автоматично, а повторна відправка буде можлива тільки за рахунок одержувача.
  • Просимо Вас уважно перевіряти замовлення при отриманні на предмет комплектності замовлення і цілісності упаковки.
  • У разі порушення цілісності упаковки просимо Вас зафіксувати претензію транспортної компанії і / або відмовитися від отримання товару.
  • Для замовлень загальною вартістю до 250 гривень потрібна повна передоплата.

 

Обробка і терміни доставки:

Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.

Замовлення, підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.

Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою становить від 2 до 7 днів.

 

Важливо!
Будь ласка, щоб замовлення було доставлено в найкоротші терміни і в найближче до Вас поштове відділення, вказуйте Ваш індекс. Дізнатися Ваш індекс Ви можете на сайті «Укрпошти»;

Послуга «Кур'єрська доставка» для 24 обласних міст і Києва.

Кур'єрська доставка додому або в офіс здійснюється кур'єрською службою "Укрпошти" або "Нової поштою". Після того, як замовлення буде переданий в службу доставки, з Вами зв'яжеться представник кур'єрської служби, щоб підтвердити адресу доставки і з'ясувати зручний для Вас час доставки. При отриманні замовлення необхідно перевірити цілісність упаковки в присутності кур'єра. Необхідно провести розрахунок з представником кур'єрської служби, а також оплатити поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір поштового збору залежить від тарифів поштової служби і від вартості замовлення.

Умови повернення та обміну.

Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки.

Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

 

  • Важливо зауважити, що на м'які контактні лінзи, аксесуари до них, розчини для зберігання і зволожуючі краплі гарантія не поширюється.
  • Вони належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
  • Якщо ви виявили будь-який виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 (50) 5558800. Ми проведемо професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші. Наголошуємо, що скористатися цією можливістю можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім цього, ви повинні надати лінзу в контейнері з розчином і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.

 

Всі представлені на сайті товари пройшли необхідні перевірки і мають офіційні сертифікати якості.