Оплата і доставка
Загальні положення по доставці і оплаті
- Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.
- Доставка здійснюється послугами Укрпошти або Нової Пошти.
- Для всіх замовлень вартістю понад 400 гривень - доставка у відділення Укрпошти або адресна експрес-доставка Укрпоштою безкоштовно! (комісія за оплату при отриманні оплачується одержувачем в розмірі 1% від суми, але не менше 10 грн. - залежить від тарифів УП)
- Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - доставка у відділення Укрпошти або адресна експрес-доставка Укрпоштою є безкощтовною і комісія за накладений платіж сплачується відправником!
- Для всіх замовлень вартістю понад 500 гривень - доставка у відділення Нової Пошти безкоштовно (комісія за накладений платіж 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем)!
- Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - доставка у відділення Нової Пошти безкоштовно і комісія за накладений платіж сплачується відправником!
- Для всіх замовлень вартістю понад 1000 гривень - адресна доставка Новою Поштою безкоштовно! Просимо мати на увазі,що адресна доставка можлива лише за умови повної передоплати.
- Відправлення замовлень Новою Поштою відбуваються кожного дня з понеділка по п'ятницю.
- Відправлення замовлень Укрпоштою відбуваються в понеділок, середу і п'ятницю.
Доставка товару з передоплатою (кредитною карткою або на рахунок):
- Замовлення буде доставлено на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеною покупцем адресою або номером відділення.
- Ви отримаєте повідомлення про доставку, яке потрібно буде пред'явити в поштовому відділенні, і співробітник видасть Вам доставку.
- У випадку передоплати тільки за товар вам потрібно буде оплатити послуги з доставки. У випадку повної передоплати - нічого додатково оплачувати не потрібно.
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання воно може бути автоматично повернуто на наш склад. Повторна відправка буде можлива за рахунок одержувача.
- У разі порушення цілісності упаковки просимо Вас зафіксувати претензію транспортній компанії та/або відмовитися від отримання товару!
Доставка товару післяплатою (накладний платіж):
- Замовлення буде доставлено на поштове відділення або відділення Нової Пошти, згідно із зазначеною покупцем адресою або номером відділення.
- Ви отримаєте повідомлення про доставку, яке потрібно буде пред'явити в поштовому відділенні, і співробітник видасть Вам замовлення після оплати вартості товару та послуг доставки.
- Додатково на пошті може оплачуватися поштовий збір за переказ грошових коштів. Розмір оплати залежить від тарифів поштової служби.
(Для всіх замовлень вартістю понад 800 гривень - поштовий збір за переказ грошових коштів оплачуємо ми!)
Увага:
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання буде автоматично повернено на наш склад, а повторна відправка буде можлива тільки за рахунок одержувача.
- Просимо Вас уважно перевіряти замовлення при отриманні на предмет комплектності замовлення і цілісності упаковки.
- У разі порушення цілісності упаковки просимо Вас зафіксувати претензію транспортної компанії і / або відмовитися від отримання товару.
- Для замовлень загальною вартістю до 250 гривень потрібна повна передоплата.
Обробка і терміни доставки:
- Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
- Замовлення, підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
- Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.
- Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою становить від 2 до 7 днів.
Важливо!
Будь ласка, щоб замовлення було доставлено в найкоротші терміни і в найближче до Вас поштове відділення, вказуйте Ваш індекс. Дізнатися Ваш індекс Ви можете на сайті «Укрпошти»;
Послуга «Кур'єрська доставка» для 24 обласних міст і Києва.
Кур'єрська доставка додому або в офіс здійснюється кур'єрською службою "Укрпошти" або "Нової поштою".
Після того, як замовлення буде переданий в службу доставки, з Вами зв'яжеться представник кур'єрської служби, щоб підтвердити адресу доставки і з'ясувати зручний для Вас час доставки.
При отриманні замовлення необхідно перевірити цілісність упаковки та комплектність замовлення в присутності кур'єра.
Умови повернення та обміну:
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. |
- Важливо зауважити, що на вітаміни, м'які контактні лінзи, аксесуари до них, розчини для зберігання і зволожуючі краплі гарантія не поширюється.
- Вони належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
- Якщо ви виявите будь-який виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 50 555 88 00. Ми проведемо професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші.
- Наголошуємо, що скористатися цією можливістю тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім цього, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідким і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.
Всі представлені на сайті товари пройшли перевірку і мають офіційні сертифікати якості.