Оплата і доставка
- Ми здійснюємо експрес-доставку по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.
- Доставка здійснюється послугами наших партнерів - компаній Укрпошта та Нова Пошти. Цей список з часом може бути змінено.
- Доставка товарів здійснюється за тарифами компаній-перевізників та залежать від ваги (фізичної та об’ємної, відстані та інших додаткових послуг)
В більшості випадків доставка та повернення коштів будуть для Вас безкоштовними, адже:
|
|
|
Важливі положення щодо доставки та оплати:
- Ваше замовлення буде зберігатися в поштовому відділенні безкоштовно протягом 5 робочих днів, після чого, у разі його неотримання воно автоматично повертається на наш склад. Повторна відправка буде можлива за рахунок одержувача.
- Наш магазин робить все можливе проте не несе відповідальності за неотримання покупцем повідомлення від транспортної компанії стосовно відправлення.
- Для замовлень загальною вартістю до 250 гривень потрібна повна передоплата.
- Просимо Вас уважно перевіряти посилки при отриманні на предмет комплектації замовлення і цілісності упаковки. Ми не гарантуємо вирішення спорів на користь Покупця якщо цілісність та комплектність товару не була перевірена в присутності працівника компанії-перевізника та про це не був складений відповідний акт.
- Детальніші умови щодо доставки та оплати Ви можете знайти в Публічній Оферті розділи 7 та 8.
У випадку порушення цілісності упаковки або її деформації складіть акт-претензію в транспортній компанії, відмовтесь від отримання та повідомте нам про проблему якнайшвидше зручним для Вас способом! |
Обробка і терміни доставки:
- Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
- Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
- Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.
- Як правило, час обробки замовлень не перевищує 5 робочих днів, термін доставки посилки Укрпоштою становить от 2 до 7 днів.
Оплата товару:
Ми приймаємо передоплату на банківський рахунок за реквізитами а також післяплату при отриманні засобами компаній-перевізників.
Умови повернення і обміну:
- Контактні лінзи та засоби по догляду за ними належать до виробів медичного призначення та предметів особистої гігієни, тому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172-94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін і повернення лінз неможливі.
- Якщо ви виявите будь-виробничий дефект, ви можете зв'язатися з нами за телефоном гарячої лінії +380 50 555 88 00. Буде проведено професійну експертизу, і якщо перевірка підтвердить недолік, ми відразу ж замінимо товар або повернемо Вам гроші.
- Наголошуємо, користуватись цією послугою можуть тільки пацієнти з рецептом від офтальмолога, який був виписаний протягом останніх шести місяців. Крім того, ви повинні надати лінзу в контейнері з рідиною і блістером, а також товарним чеком на придбаний товар.
- Витрати на доставку в цьому випадку покриваються Клієнтом.
Всі представлені на сайті товари пройшли перевірку і мають офіційні сертифікати якості.
Login and Registration Form